BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 18, 2009

Blogku berwajah baru

Buat sahabat yang kerap buka blog saya nih...sian asyik tengok blog ni tak berubah2 dan tak upgrade...sebenarnya bukan apa... ada sedikit kemalasan sebab baju bognya tak bertukar2.

Jadi... semalam saya kerjakan blog ni nak cari layout yang sesuai dan cantik ..banyak yang cantik tapi tak boleh masuk.lalu inilah yang berjaya ditukar..harap terimalah seadanya apa yang penting ialah isinya...

Untuk makluman awal... saya akan cuba penuhkan blog ini dengan fakta2 serta hadith2 sahih berkaitan dengan keperibadian Nabi SAW yang Insya Allah akan saya nukilkan dari Kitab Syamail Muhamadiah karangan Imam At-Tirmizi.

Kalau anda ingin mengikuti pengajian kitab Syamail Muhamadiah ini sebenarnya saya ada kuliah maghrib dan subuh mingguan di Masjid Al-Amin Seksyen 17 Shah Alam, Surau Al-Madaniah USJ 18 dan Surau Baitur Rahman di Seksyen 9 Putra Height.

Al-Jauhari
12.23 am
Subang Jaya.

0 comments: