BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 11, 2009

CACATAN PERIBADI : TRANSIT DI KARACHI

Sampai di Airport Karachi jam 4.15 ptg (waktu Karachi) Malaysia jam 7.15 malam. Akan bertolak ke Jeddah jam 9.45 malam (waktu Karachi) Malaysia 12.45 pagi waktu Malaysia.

Airport Karachi ni lengang sangat macam tak de pelancong lain yang ada rakyat tempatan dan kita rombongan umrah dari Malaysia.

Apa yang pelik kat sini ialah semua benda tips...masuk tandas tips....ambil wuduk tips. Alhamdulillah negara kita maju dan bertamadun penuh dengan adat kesopanan yang tinggi. Tapi difikirkan balik negara yang miskin macam ni tapi hebat dari sudut teknologi kententeraan , mereka ada senjata nuklear. Kita Malaysia belum ada senjata nuklear.

Karachi ni lebih kurang mesir jugalah, negara padang pasir tapi kalau kat belas atas orang panggil syurga dunia contohnya di Islamabad, Kashmir.

Sebenarnya kami transit kat sini lebih kurang 4 jam....lama...ada pulak internet free tapi lambat sgt. Nak habiskan masa 4 jam upgradelah sikit2 blog ni.

Ok sekadar itu dulu nanti di Saudi saya akan cuba bawakan yang terbaik untuk anda semua. Doakan saya selamat perjalanan pergi dan balik dan semoga mendapat umrah yang mabrur.

6.25 ptg
Karachi, Pakistan.

0 comments: